Post by restjacquitocon on Mar 15, 2022 11:19:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
Mini World: CREATA Abenteuer uah
Gelukkig is het opgelost en kan ik het weer spelen Ben er super blij mee De 5 sterren hebben jullie weer terug verdiend.
Ik hou van Crea!! Dit is een supergame en voeg een nieuw itemblok toe en nog veel meer !!!! Maar ik hou hier niet van, het is een echte kaart, het is in de echte creata en nee dit maar thx voor de toegevoegde update! 😆
Waarom zal ik niet updaten? Ik heb al zoveel apps op mijn apparaat verwijderd, maar het wordt nog steeds niet bijgewerkt
Redelijk spel maar ERG irritant. De tutorial is niet erg goed. Ik moest er echt achter komen hoe ik b 4 EET, ik verhongerde. Ik speel ook op mijn telefoon en het aantal keren dat ik het spel moest herstarten omdat ik per ongeluk op het pictogram van de advertentiekist klik, is RIDICULOUS. Elke keer dat het spel vastloopt en ik moet afsluiten en opnieuw beginnen. Nog iets dat ik wil toevoegen, is de uitleg over de tuin die je gaf. Ik begrijp nog steeds niet hoe ik IETS moet doen. Los dat alsjeblieft op, aangezien ik dat nodig heb om daadwerkelijk meer blokkeuzes te krijgen.
Alle spelers zijn zo irritant..
Waarom stopt mijn miniwereld-creata plotseling met het spelen van offline singleplayer nadat ik mijn miniwereld heb bijgewerkt? Repareer het alsjeblieft, help me alsjeblieft met mijn probleem.
LM-G810EAW - TechBone
luk spel ik en mijn famlie
Ik geef deze 2 sterren omdat de plug-in-deuren niet werken, en de reeds in-game deuren, zoals de walnootdeur, zijn vergrendeld en kosten echt geld om te werken. De enige deur die ik moet gebruiken is die deur van de holbewoner. Schakel uit dat de helft van alles in de inventaris in de creatieve modus echt geld kost. Of wees gewoon hebberig en negeer dit.
Mini World: CREATA Phiêu lưu zyc
laad erg lang, verwijder alleen en download opnieuw, kan naar binnen gaan. Zeg altijd "controleer je netwerk" wanneer je wifi hebt.
Speel dit spel sinds 2019, ben er dol op. Maar waarom verwijder je de functie om het offline te spelen?
Ik vind het leuk omdat ik met mijn grote broer kan spelen
Ik ben ontevreden over de game omdat al die monsters in mijn nieuwe games voorkomen, dit moet stoppen. Bedankt, fijne dag.
ik denk dat de kunst wel leuker is dan minecraft maar tja niet zo als minecraft dus 4 sterren max
Kun je het spel offline speelbaar maken zoals het vroeger online en offline was, omdat ik dit een paar maanden geleden offline speelde en sinds het is bijgewerkt, kan ik het nu niet offline spelen
beste minecraft ooit
Mini World: CREATA Kalandjátékok trrc
Ik vind dit spel leuk, maar waarom zijn alle personages duur? Maak het alsjeblieft niet duur
Mini World: CREATA Приключенски bpi
Kun je dit alsjeblieft oplossen? Toen ik op het spel klikte, ging het vanzelf weg, dus ik probeer het opnieuw, maar het werkt nog steeds niet. Kun je dit spel alsjeblieft repareren?
Mini World: CREATA Dobrodružné cnq
Ik kan niet eens spelen. Zei altijd time-out time-out time-out!!!!!!! ik heb er een hekel aan
Ik kan niet offline spelen
Het is een goed spel
Meh
titoli original tra gli altri: la mini-fiction La mia Jungla, nella quale ... settimana); Rai World Premium (il canale che trasmette fiction.
Ik geef het 2 sterren omdat het een aparte manier had moeten zijn om offline te spelen
Lol LOL LOL LOL
Ik kom niet verder dan het laadscherm. Bewerken 1: Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren en het doet nog steeds hetzelfde wat ik eerder noemde. Edit 2: nou, ik denk dat ik, laat maar waarom ik deze recensie maak, het de dev's waarschijnlijk niets kan schelen, aangezien ik geen geld heb uitgegeven aan zinloze virtuele rommel. Edit 3: (dat laatste deel van Edit 2 was waarschijnlijk de meest boomer s*** die ik ooit heb gezegd, goed getypt in mijn leven) Edit 4: games in 2020 zijn als: "ultiem/best/cool/awesome/toally 5 sterren: geldverspilling sim 2020"
Undead World: Hero Survival როლური თამაშები kqeb
Het is echt heel goed, maar er zijn veel dingen die moeten worden opgelost. Als ik bijvoorbeeld deuren plaats, verdwijnen ze uiteindelijk, en blijkbaar kunnen dieren niet zwemmen, dus zijn alle vier mijn honden gewoon verdronken in de rivier die ik overstak op weg terug naar mijn huis omdat ik ze niet uit de water /:
declan
Download Minecraft APK v1.16.201 voor Android
Voor een nieuwe speler als ik is de besturing frustrerend. Bijvoorbeeld: toen ik van plan was vooruit te gaan, maar de camera draait in plaats daarvan om. Ik denk dat je handmatige configuratie moet toevoegen, zodat de speler kan kiezen waar hij de verplaatsings- en actieknop handmatig plaatst. Omdat iedereen zijn eigen spelstijl heeft.
Wow, ik kan niet geloven dat het account van mijn dochter is gewist. Het lijkt misschien niet veel geld voor sommigen, maar voor een klein 8-jarig meisje met speciale behoeften, dat is geld dat ze verdiende en dit spel is waar ze haar geld aan uitgaf, en jullie gaan gewoon ALLES VERWIJDEREN ze heeft gekocht? Is dit iemand anders overkomen? Ik sta op het punt contact op te nemen met de ontwikkelaar, ik ben woedend.
Na de update is er veel vertraging
Als deze reiwew onbeleefd is, sorry. Het spel is nogal traag en ik heb er problemen mee gehad en alsjeblieft, maar wat meer opgewonden dingen en ik wil graag een vliegmodus hebben, net als minecraft en minecraft 3D. het spel is moeilijk en verwarrend om zo rustig te spelen. Dit is waarom ik het een twee sterren heb gegeven.
Het is luek
Had een van de beste avonturen- / knutselgames moeten zijn, maar de multiplayer-modus via LAN zonder internetverbinding werkt niet. Blijf bij Joiners zeggen 'host heeft het spel gesloten', zelfs als het helemaal niet is gesloten. Als je dit zou kunnen oplossen, aangezien dit jouw spel is, zou dat perfect zijn, want ik kan meer mensen aanmoedigen om dit te spelen.
Dit is zo c000000000000000000l
ik kan niet meer spelen sinds de nieuwe update, alles is moeilijker en anders
Het is goed, maar het is zo moeilijk te controleren
Dit was 3 jaar geleden, ik had vroeger mijn eigen kaart waar ik mijn mooie huis in bouwde, maar op een dag werd mijn kaart een fout en kon niet worden geopend. Tot op de dag van vandaag kon ik er nog steeds niet achter komen hoe ik moest inloggen op mijn oude account, zelfs als ik dat kan, is de kaart al kapot. Wat een losse.
Deze game is erg kapot en als ik naar andere ga, wordt het menu Meer kaarten nog steeds weergegeven
Deze game is cool, maar het probleem is de vertraging en de beheerderskaart neemt mijn mmaps die ik heb gemaakt.
Dit spel ging van een 4,5 rating naar een 4,3 rating. Het enige wat je ooit doet, is meer items aan het spel toevoegen, waardoor het meer achterblijft. Er zijn nooit updates voor minder vertraging en snelheid. Deze game is niet meer zoals voorheen, en de moderators doen nooit IETS als mensen de spelregels overtreden. niet aanbevelen om te downloaden