Post by restjacquitocon on Mar 15, 2022 11:12:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op dit spel. Maar het buitensporige crashen en de weigering om op te starten maakt het bijna onmogelijk om te spelen en te genieten. Ik moet het spel altijd opnieuw installeren, waardoor ik mijn voortgang verlies. Hopelijk wordt dit probleem opgelost. (Bewerken: ik kan de game nu helemaal niet meer laden zonder elke keer dat ik hem wil openen de installatie ongedaan te maken en constant bevroren schermen. Moest permanent de-installeren 😔)
Letterlijk advertentie centraal. Log in? bekijk deze advertentie voor munten. Wil je de dieren voeren, versnel het door deze advertentie te bekijken.klanten zitten? of je denkt dat dit een geschenk was, maar we hebben je echt in een andere advertentie gelokt. bekijk advertenties in het hoofdmenu bekijk advertenties na elk level. Het is overal en het spel is er onaangenaam over door te proberen je erin te lokken en ze elk moment in je gezicht te duwen.... Ik zou het downloaden niet aanraden.
Het is een heel goed spel en soms heb ik het gevoel dat het saai is, maar het is alleen goed voor hakken en koken 😄
Je moet voor veel betalen echt stom
Ok, het is alsof je dit kunt downloaden terwijl je geen wifi hebt, reizen enz. Maar ik ben het koken beu, maar toch vind ik dit spel leuk, het is cool ja, ik ben het eens met het spel Bedankt voor het lezen tot hier...
Wel oke
Ik speelde dit spel op mijn oude telefoon en ik vond het altijd geweldig, dus ik heb het opnieuw gedownload en het is geweldig!!!! Net zoals vroeger!! Natuurlijk wist ik nooit van de restaurantmodus, maar het is nog steeds een heel leuk spel, ik geef niet om de advertenties, het is geweldig
Leuk!! maar reclame🚫⛔️🤡🤡🤡
Je moet het proberen, het is wel leuk !!!!😁😁😁👠💄👒👜💲💲🐏🐓🐰🐔⏰♉♋♌⏳⌛⌛⏳⌛🏩🏣🏩
stom
Maar weinig geregten
Er gebeurt te veel op het scherm om echt van iets te kunnen genieten. Ook te veel successen.
Te veel dingen die naar advertenties wijzen en knipperen, zoals anderen al hebben gezegd. De beweging en het tempo is erg snel, maar ik geniet wel van het kookgedeelte ervan. Het heeft potentieel.
Yikes, mama roept 'zelfs beter dan mama!!' elke twee seconden, vermengd met de duizenden knipperende menu's op het moment dat je het spel voor de eerste keer opent... zorgt voor een slechte eerste indruk. Het eigenlijke kookgedeelte is goed, vergelijkbaar met de DS-games, en dat is alleen maar goedmakende genade
EDIT: De nieuwe modi en de verschillende gratis recepten zijn geweldig. Degenen voor de kosten zijn ook redelijk geprijsd. Voeg meer gratis recepten toe, of een reeks ontgrendelbare recepten die los staan van de betaalde recepten. Het is een solide app, werkt redelijk goed, maar niet zo aantrekkelijk om vast te zitten aan 1 recept.
de ENIGE reden waarom het geen 5-sterren game is, is vanwege de extreme overload aan graphics en afleidende dingen die gebeuren op de schermmenu's. Het maken van de recepten is precies zoals het DS-spel dat geweldig is!! Er gebeuren echter te veel onnodige dingen en het is overweldigend. Verminder de pop-upmenu's en het wordt GEMAKKELIJK een 5-sterrenspel!!!
Ik hou ervan om mama te koken sinds ik een kind was, dus ik heb hier veel plezier mee. Ik begrijp niet waarom zoveel mensen klagen dat de gebruikersinterface "overweldigend" is. Het is NIETS vergeleken met een spel in gacha-stijl, geloof me. De gebruikersinterface is voor mij extreem eenvoudig. Ik hou ervan
LoL & Wild Rift Ultimate App Meelelahutus rdhl
Cooking Mama: Let's cook! Giáo dục zikb
Waarom kan ik mijn voortgang gameplay niet overzetten? er zijn geen overdrachtsgegevens in de optie. Maak het alsjeblieft
OMG bruh het spel wordt zo saai na een bepaalde tijd. Je doet elke dag dezelfde stomme dingen, het is vervelend.
Ik krijg geen stickers meer voor nieuwe recepten te openen ... Ik ontvang geen stickers meer voor nieuwe recepten. ??
Zo saai zou je het een beetje makkelijker kunnen maken Maar het is niet makkelijk voor mij, upgrade het alsjeblieft en maak alle accessoires gratis 😯
Ik heb altijd van Cooking Mama gehouden, en ik ben vrijwel opgegroeid met de Nintendo-versie. Ik denk dat jullie serieus de plank misslaan met deze. Ik was echt teleurgesteld toen ik ontdekte dat op vier na alle recepten geld kosten. Sinds wanneer draait het allemaal om het geld? Het neemt echt de heilzaamheid weg waarvoor ik altijd van Cooking Mama heb gehouden. Niet alleen kosten alle recepten geld, ze maakten het ook zo veel ingewikkelder dan de Nintendo-versie en het is niet zo leuk.
Ik vind het spel leuk, maar als je geen baan of geld hebt, is dit spel waardeloos. Zoals alles is om te kopen, dus ik moest het verwijderen
Je kunt helemaal niks leuks doen namensn op de nintendo 😢
Deze game heeft zoveel functies, dat geen van hen goed is. ze moeten stoppen met het toevoegen van nieuwe dingen en de oude verbeteren.
Het is echt geweldig! en het doet me denken aan mijn kindertijd toen ik dit spel op mijn Nintendo DSi speelde, maar nu is het niet zo leuk, en alles is met geld?:C
Ik ben dol op deze app, maar de enige die dit van 5 sterren houdt, is de opslag. Het neemt veel ruimte in beslag in mijn opslag, dus ik moet andere dingen verwijderen om dit te kunnen spelen.
Bok gibi
leuk spel, maar ik mis de oude die me twee sterren gaf, zelfs als ik een klein beetje verknoeide in een proces.. het spel was vroeger sinister en daarom was het leuk
Super leuk echt geweldig
Grappig als ze boos wordt en heel erg leuk om te spelen en het eten te maken
Het is echt de heeeeeeeeeel leuk spel zeker een aanrader
Ik vind dit spel leuk en zo, maar het probleem dat het "saai" maakt, is dat het bijna ONMOGELIJK is om ELK RECEPT te mislukken. . Maak alsjeblieft moeilijkere recepten.
Wat een stom spel
Het is cool en ik vind het leuk dat het een heleboel recepten heeft, maar ik vind het niet echt leuk dat ze je ertoe aanzetten om advertenties te bekijken, wat super vervelend is. De stem die hij altijd zegt is ook vervelend, no offence. Het is ook een beetje verwarrend, maar verder is het concept goed.
heel leuke dat je dit op je mobiel kan doen maar allemaal jammer dat er zoveel reclame er in zit
Ik ben absoluut dol op koken mama, maar er zijn zoveel pop-ups in dit spel en het feit dat je een advertentie wilt zien verschijnen die je niet kunt sluiten totdat het aftellen is afgelopen, is echt vervelend.
Cooking Mama: Let's cook! تعلیمی arsh
Deze game is cool en ik speel hem sinds 2017. Het enige probleem is dat er te veel advertenties zijn die niet kunnen worden overgeslagen.
Drie redenen waarom het er eerst uitziet als een 2-jarige maakte het tweede zijn glitch zo veel derde het is oneerlijk ik was een hamburger aan het koken en ik mocht de hand niet gebruiken om het pasteitje te maken je zou dit niet moeten krijgen, het is tijdverspilling
Heel chaotisch. Ik weet zeker dat als je bereid bent om het meer tijd te geven, je het geweldig zult vinden, of als je op zoek bent naar een spel dat super druk is en veel te beleven heeft. Voor mij voelt het gewoon erg ongeorganiseerd.
Je kunt niets fout doen. Ik had heel slecht de room op de cupcakes gespoten, ga ik naar het volgende onderdeel. Zit de kamer er gewoon goed op! 😡 dit vind ik niet zo leuk. Daarom verwijder ik de app.