Post by cohoniverdu on Feb 28, 2022 23:28:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset alle ▞▞▞
▞▞▞ Dragondodo - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Jeg har for nylig fået en ny telefon. Jeg var på niveau 300 noget. Jeg geninstallerede det, og jeg kan ikke gå tilbage til, hvor jeg var før. Medmindre jeg kan og ikke har fundet ud af det.
For mange annoncer, afbryder spillet konstant.
Sjovt afslappende. Fornøjelig på ethvert tidspunkt af dagen eller pmexcellent.
sjovt og nemt spil. giver 1 stjerne og fjerner spillet....for mange annoncer og for let at ramme annoncen til at spille
Ret venligst dit spil. Den lukker hvert 2. niveau. Hvis det forbedres, vil stjernerne gå op.
Super god underholdning
Dragondodo - Jewel Blast Gündelik sqoy
Sødt spil
Fantastisk spil holder min hjerne engageret
Sjovt, men det tager uger at tilbyde yderligere stadier. "Kommer snart" er ligesom "mañana" i Spanien. På dette grundlag kan jeg se, at mange mennesker afinstallerer det.
Dragondodo - Jewel Blast Santai poo
Kan lide spillet, men for mange reklamer. Vil hellere betale for spillet.
Annoncer annoncer annoncer annoncer......slettet
Masser af annoncer. Slet ikke udfordrende, det er det samme igen og igen, der er ikke noget nyt, når du fuldfører det.
Den har interessant grafik, men er langsom til at reagere
Hvorfor er spillet stoppet, har ventet i flere måneder på opdatering, intet stadig, fantastisk spil, jeg elsker det, gik tilbage gennem hele spillet og sørgede for at alle 3 stjerner var der, men har ventet på flere spil, kommer snart har været vist i flere måneder??? HVORFOR??? Jeg elsker grafikken og havde tænkt mig at fortælle andre om dette fantastiske spil, men venter stadig på flere niveauer, skynd dig, allerede??
kan lide spillet
Elsker spillet hader alle de pokkers reklamer!!!!
Jeg spiller spillet, og det forrige billede kommer til niveauet
Jeg kan godt lide dette spil, det er for mange annoncer! Jeg kan afinstallere det!
Babydragen er så sød, men tung n lav dette spil langsomt i starten....men derefter er det hurtigere n får mig til at smile, tq
God tænkning for børn
Jeg er meget glad, da jeg begyndte at spille dette spil, jeg mener, at dette spil er meget nyttigt for vores afslapning, så jeg takker først og fremmest opfinderen af spillet
Flot grafik og sommer smukke fugle
Dette er ikke et spil om et spil! Det er en ADVERTISEMENT PROMOTOR at stoppe med at se annoncer, så snart du er færdig med en lvl, skal du bare trykke på retur- eller tilbage-knappen eller skærmen for at stoppe dette. Du skal gøre det efter hver lvl. Det er i hvert fald et dumt spil. Jeg gider ikke downloade
det er ikke godt
vi er tilbage til at se 2 annoncer for at spille 1 spil. Jeg har ikke noget imod at se 1 og, men 2 pr. spil b4, du kan spille det, vil ikke blive ved med at spille det, hvis det er det, du gør. slippe af med 1 af dem. Ikke besværet værd.
Fantastiske spil, jeg forstår, at gratis spil kommer med tilføje, men wow. Afinstalleret på grund af antallet af tilføjelser.
Meget god måde at fordrive tiden på. Annoncerne er ikke dårlige, ikke for mange og indtil videre er de meget korte. Spilleniveauet indtil videre er meget nemt. Godt spil, hvis du venter et sted på en aftale.
Flot grafik, men for meget tilføjelse, de er irriterende, fordi der er en annonce efter hvert trin
For nemt
Overbelastet med annoncer😤😤😤😖😖😖😖
Alt for mange reklamer
Spillet er godt, men for mange annoncer ødelægger spillets gode essens. Ellers er det meget god tid at passere spillet.
Dragondodo - انفجار جواهرات معمولی hnsu
Godt spil, men halvdelen af tiden er tilføjet
Dragondodo - Jewel Blast Grand public yolw
Det er ok, men trænger til meget forbedring, det er ligesom juvel Blast. Meget kedeligt, det samme igen og igen, bare lidt anderledes.
Langt til mange annoncer
Sød men lidt kedelig. Monoton! Vil fortsætte lidt længere og se om noget ændrer sig.
Spillet er fremragende, men for mange annoncer forstyrrer. Der burde have en grænse.
Okay så for
Jeg elsker 💕 Dette spil er sjovt at spille.......🎉💋❤️💕💕🌉💕💕💕💕💕🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🐇🐇🐇🐇🐇.
Tænk ikke meget på, at der kommer en reklame ind for et spil, der allerede er i gang, og du skal vente på, at den er færdig for at fortsætte!!! Det får mig ikke til at downloade det, men det vil helt sikkert få mig til at afinstallere denne !!
Jeg tror, der kan være en fejl i niveau 156...kan ikke se ud til at få 3 stjerner, uanset hvordan jeg spiller.. Ret venligst, og jeg vil give 5-stjernet tq
Øh
jeg blev hurtigt forelsket i dette spil! det blev min all time favorit! jeg elsker det, fordi det er sjovt og ikke for udfordrende. Jeg avancerede gennem niveauerne ret hurtigt. Jeg når normalt kun omkring niveau 150 i et spil, før det bliver for svært og frustrerende. Så sletter jeg spillet. Jeg klarede det til niveau 1600 og løb derefter ind i en blindgyde! Den sagde, at der snart ville komme flere niveauer. Det var mange måneder siden - måske endda et år. Hvornår kommer der flere niveauer? Jeg er så skuffet! Det er så vanedannende!
Tower Defense - strategy games Strateške igre ozh